torsdag 8. september 2011

detaljer fra kjøkkenet

Denne fine lyseblå bakebollen er jeg veldig glad i, og bruker den til små bakeverker, eggerøre og vaffelrøre.
The hummingbird bakery boken, fikk jeg i bursdagsgave. Kjempesøt bok, full av enda søtere oppskrfter :) Blant annet noen fantastiske muffins med deiig topping! Mmmmmh....



Elsker kaffekopper, store og små... Kjekt når de er pene å se på også, siden det jo går nedpå mengder med både kaffe og te hver dag :)
Sutrekoppen (min kopp) Og rotekoppen (mannen sin kopp) fant jeg på nille her om dagen... Fine kopper og veldig fine farger!
Matpakkeboka er helt genial - Og så gjør det jo ingenting at den er pen også :) 

*Ha en strålende dag - og helg*

1 kommentar:

  1. fine ting.....suger i meg alt og gleder meg til jeg kan begynne fylle opp skapene igjen

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)