tirsdag 1. november 2011

Kjøkkenhylle og tv-anbefaling

Nei! Jeg pakker ikke bort pastellene om høsten! Med mørketid utenfor vinduet, er det godt å omgi seg med noe lyst og trivelig inne...
Og bakeglad som jeg er - spesielt om høsten, får favorittbakebøkene komme ut av skapet og dekorere kjøkkenet i all sin prakt... Og ikke mist, inspirere meg til å ikke gå fulstendig i vinterdvale, men heller lage noe godt, og invitere noen gode venner på kose-seg-besøk!  :)



En annen ting å kose seg med i høstmørket er serien "Da damene dro" som begynner på tv2 i kveld!!!
Og i kveld får dere bli kjent med min snille venninne, og tidligere b-young kolega Karina og hennes mann og barn! ;)

1 kommentar:

  1. Helt enig! Godt å beholde litt farger inne når alle lyse farger forsvinner ute... :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)