lørdag 5. januar 2013

Omdekorering og venninnegaver

Ja, når julen ryddes bort blir det ofte litt mørkt og tomt, og jeg føler alltid for å kjøpe noe nytt å pynte med... Med mindre man har fått noe finfint til jul da!
Jeg er så heldig at jeg, langt om lenge, her i det fjerne nord har funnet tre fantastisk flotte venninner, som jeg verdsetter veldig høyt - Og jammen lå det ikke tre fantastiske gaver under juletreet også... Hmm, tilfeldig!?! :)  Så dermed ble flotte venninnegaver til ny flott dekorering! Og slikt blir en jo bare så glad av! 

Fra min søte snille venninne, som jeg deler interiørinteressen med, fikk jeg dette nydelige sinkskiltet med lyseblå påskrift.

Fra den kjærligste og tøffeste husmoren av de alle, fikk jeg dette hjertet med englemotiv. Og jeg som elsker engler!!!

Og fra min medgravide superdame fikk jeg denne tøffe steinen med herlig påskrift... Passer perfekt på lysfatet!



"Tenk, vi er så ulike, og likevel så like!
Takk for at dere er den dere er"


4 kommentarer:

  1. Hei:)
    Så fine ting du fikk av dine venninner:):) Ja det er viktig og finne noen en trives sammen med, det er ikke mange dem:)
    Kos deg masse ikveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år, Karen, og tusen takk for koselig hilsen hos meg i dag! Jammen greie venninner du har, kjempekoselig hos deg! Det blir jo tomt når jula tas ut, litt deilg på en måte...,men kjenner kjapt behov for å pynte litt på nytt ja!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. OjOj, er du gravid? I så fall grattis ♥
    Og kjempefine venninnegaver!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig med vennine gaver!

    Det er så godt å ha noen sånne ordentlig gode venniner altså :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)