søndag 10. mars 2013

Vårstemning?

I år, som alle andre bloggår, begynner folk å blogge om vårtegn, stigende energi og spirende frø.
Vel er det deilig inspirasjon for en frossen bergenser i Lofoten, men det hender jeg forbanner snøen og blir pittelitt misunnelig :)


Så for å hive meg på vårbloggingen har jeg laget litt vårstemning i hus og sinn denne helgen. Og jeg må si at nydelig lysegrønn og flerfargede tulipaner, virkelig ga mersmak på å sette litt farge på tilværelsen! 


... Og så nyter jeg jo fremdeles hver kveld jeg kan tenne stearinlys og fyre i peisen... 


Denne helgen har vi også grillet pølser ute i snøen, gått tur, aket og nytt litt sol. 
...
I tillegg har vi fått lille engelen, som har blitt stor, ut av sprinkelsengen og over i storseng!



4 kommentarer:

  1. Kan jeg trøste deg med at det snødde i nabobyen i går? Det er deilig med våren men noen steder er den tidligere ute enn andre. Da kan man lage vår inne slik som du har gjort. Nydelige tulipaner. ;)

    Ha en flott kveld.
    Klemmer. ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Får håpe våren kommer til deg også med masse lys og varme sånn at energien og kreativiteten kommer tilbake til deg.
    Tulipaner er jo aldri feil på denne tiden, kos deg med dine, de gir en skikkelig vår feeling :)
    He, he..jeg husker tilbake når mine flyttet ut av sprinkelsengen..., et stort steg :))
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Her i Vestfold begynner det å bli mere bart en snø og det er helt nydelig♥ Her hos meg har jeg så smått begynt å pynte til påske:) Ønsker deg en fin ny uke♥ klem Mari

    SvarSlett
  4. VM i skreifiske, he he, ja jeg husker at det var slike store happenings da jeg bodde nordafor. Huff ja det kan ikke lukte godt, fisk og øl mener jeg. Godt å høre at du slapper av og koser deg.
    På vår fronten kan jeg bare informere at vi det snødde til morgenen her. Men inne er det påske, hi hi. ;)

    Klemmer. ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)