søndag 5. mai 2013

Alt klart for "Lillebror"



Ja - nå skal han bare komme - for alt er klart!
Jeg er SÅ lei alle vondtene, og Stine begynner å bli lei av å spørre om han vil komme ut snart!



 Sengen er på plass med tepper, puter, kluter og dyner. Mangler bare en bamsegave fra Storesøster.


...Og etter inspirasjon fra Nydelig Flott bloggen har jeg laget en "pom-pom" uro...



Ammeplass ved vinduet i stuen, og den nydelige vuggen har jeg fått låne av min kjære superdame Veronica. 


Teppet har jeg strikket selv! Det er forsåvidt fremdeles under arbeid, og er mitt første storprosjekt med pinnene...


Så "Lillebror"
 Noen dager før termin - er helt greit!!!


5 kommentarer:

  1. Så fine pom-poms!
    Takk for fin hilsen inne hiós meg :-)
    Det er jo det som er gøy med bloggingen, å kunne inspirere andre :-)
    Ønsker deg en NydeligFlott uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder! Det blir fint når lillebror kommer! Håper det ikke er så lenge til. Klem.

    SvarSlett
  3. åå her får nok lillebror det helt suuupert! :)

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    Skjønne godt du går å vente og at du e klar for at han skal komme. E jo så utrulig fantastisk å plutselig få et nytt familiemedlem. Kjenne æi misunne dæi litt det du skal igjennom no, fødselen, barseltia og amminga:)
    Trur nok "lillebror" hos dåkker får det kjempefint:)

    SvarSlett
  5. Så flott blogg du har. Komt plutselig over den nå og har kost meg med innlegg etter innlegg. Så flott dere har det. Pusser opp og det blir så bra. Liker stilen ^_^

    Herlig babyrom, skjønner godt at du er KLAR for ankomsten :)
    Lykke til med alt. Fin tirsdag til deg!

    Eli Kristin

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)