søndag 7. juli 2013

Farger i interiøret

Jeg lar meg stadig imponere av dere som er flink med farger i interiøret, og noen er mye dristigere enn jeg tør å være. Men jeg lar meg inspirere! Og har så smått startet prosessen og planleggingen av å "fargelegge" heimen...

Fine oppskriftsbøker lett tilgjengelig inspirerer "Lille Engelen" til å være med på matlagingen.

Med nå to barn i hus har jeg funne sjelefred og slått meg til ro med at det ikke kommer til å være like strøkent som tidligere - så derfor velger jeg å inkludere lek og hobby i interiøret.

Tegnesaker lett tilgjengelig
Farger er dessuten stimulerende og inspirerende, og trigger følelser hos både liten og stor!

Blomster er aldri feil. De gjør meg glad! 

Å ha barnas kunstverk synlig rundtom i heimen, er en del av planen på veien mot en mer fargeglad heim.


Den nye flasken fra IB Laursen er ikke akkurat fargerik, men den er veldig fin, og den skal snart fylles med deilig hjemmelaget rabarbrasaft! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)