lørdag 15. februar 2014

Helg........!

Huset er forsømt!
Ungene har vært syke i tur og orden! Jeg jobber så mye jeg kan, mannen studerer OG har pappaperm, og hverdagsryddingen begrenser seg til å skubbe leker inn i en krok, og stryke en mopp over gulvene!
Men i dag har jeg fri, og etter at "Lillebror" hadde sovna ute i vognen, tok mannen med seg "Lille Engelen" ut for å leke.
Så da var det meg, huset, støvsugeren og vaskekluten!
Og jammen er det godt å flate ut etterpå...


Så nå er det helg og kos. 
Den minste er på bedringens vei og pulsen i huset begynner å gjevne seg ut!

I kveld blir det kortreist elg, Mmmmmh, og vin, etterfulgt av deilig te, jordbær og en god bok forran peisen!





*God Helg*


1 kommentar:

  1. Vil bare ønske deg ei riktig fin helg og håper at sykdommern gir seg nå :) Det er ganske godt at sola titter fram bare mer og mer fra fjellene, eller hva? :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)