søndag 18. september 2011

Høst Høst Høst

Mange høstinnlegg rundtom for tiden, men det er jo vanskelig å ikke la seg inspirere av sesongens idè om myke tektiler og røffe kontraster...
Selv har jeg nettopp et slikt prosjekt på gang, og jeg gleder meg stort til det blir ferdig - men i mellomtiden håper jeg å inspirere dere med min vell så høstlige hylle :)


Drivvedhylle med litt tung, mørk pynt, lyse detaljer og coveret til den herlige lp-platen som for tiden snurrer i spilleren - riktig så dekorativ syntes jeg den var!

Her i lofoten er det en aldeles nydelig dag - så i dag blir det energipåfyll i nydelig natur!
Ha en strålende dag...

4 kommentarer:

  1. Det er fint med platecover til pynt, men jeg eier ikke platespiller, så jeg leter etter ett tomt cover ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig hylle og veldig flott pyntet!:) Jeg elsker bruk av drivved.
    Og jeg misunner deg livet i Lofoten. Jeg er helt betatt av Lofoten:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Elsker hyllen din av drivved. Nydelig høstpyntet, lun og koselig ;)
    Ønsker deg en riktig fin ny uke.

    SvarSlett
  4. Godt å høre om andre også. Bloggen er en glede og jeg elsker det. Interiør er en flukt fra hverdagen på en måte, men noen ganger skjer ting, som tar over alt!. Natt til fredag tok bestekompisen fra ungdomsskolen til min eldste gutt, livet sitt. Et sjokk for oss alle, -ingen ante noe. Så det blir mange tanker.......
    Stor klem!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)