fredag 2. september 2011

Høst

Høsten har ankommet, og jeg synes på mange måter at den er uendelig vakker! Mørke kvelder, lange netter, naturens fargeforandring og energisk vær, skaper ro, og tid for ettertanke.
Symbolikken i at alt dør, visner og går i dvale, for å så oppstå i nytt liv - er både inspirerende og veiledende! Det er i ett med naturen, jeg selv går forandringens tid i møte.




"For å glemme reglene
må man kjenne dem og respektere dem.
Fordi veien er viktigere
enn det som fikk deg til å gå".
-Paulo Coelho-

3 kommentarer:

  1. mørke kvelder gir rom for filosofering ja...koselig innlegg!

    SvarSlett
  2. Takk for fin kommentar i bloggen min :-D
    Ikke noe problem å skifte pære i taklampen i trappeoppgangen vår siden rommet ved siden av trappen er åpent! Bare å strekke armen over rekkverket ;-)

    Ønsker deg en super helg!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Høsten er en favoritt hos meg, jeg får mer energi av alle de vakre fargene i naturen ;)
    Ha en delig lørdag, stoor klem ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)