lørdag 12. november 2011

Psyken streiker

Av ulike grunner er det få oppdateringer fra denne kanten for tiden - Likevel er jeg ofte innom dere og følger med, venter på at inspirasjonen, motet og energien skal innhente meg...


For det meste fylles dagene med søvn, strikking, tv-titting og te-drikking, og så klart alle andre rutiner som følger med det å ha en ettåring i hus...


Jeg prøver innimellom også å gjøre nyttige tanker og forberedelser til jul, og jeg gleder meg til å se alle de flotte juleinspirasjonsinnleggene som vil dukke opp i alle bloggene der ute i tiden fremover.

... Til slutt vil jeg si at jobbsøkingen endelig er over!
Jeg har fått jobb på Notabene som skal åpne i Svolvær i Januar, så nå gleder jeg meg veldig til å komme igang igjen :)

Ha en strålende helg! 

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Der var du igjen!
    Innimellom må man bare ta seg tid til å hente seg inn og komme sterkere tilbake både med tanke på kreativitet og overskudd.
    :)
    Gratulerer med jobb!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb.Karen!! OG grattis med ettåringen!!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Grattis med ny jobb!!
    God helg til deg og :o)

    SvarSlett
  4. ...ikke lett å være julestreng...gikk på en pepperkakeglipp i går. Og har sagt strengt til guttene at vi ikke kjøper før 1 des...., så var det et møte på skolen gitt:-)
    klem♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)