tirsdag 14. august 2012

Dekorstige

En av mine søte venninner med samme interiørinteresse som meg, hadde laget en kjempefin stige som jeg fikk i bursdagsgave. Og ikke nok med det, men på stigen hang det fine gaver som skal redde meg gjennom sensommermørket. Interiørblad, sjokolade, termokopp og ullsokker :) Tusen takk snille Marianne :)

Men, tilbake til stigen... Den har nå fått sin plass i gangen i 2 etg. og den er dekorert med lyse detaljer, som er skikkelig stilig mot det røffe materialet...




Åh, bare SÅ lekkert! 



4 kommentarer:

  1. For en omtenksom og koselig gave å få.

    Lekkert lekkert :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Stilig! For en gjennomtenkt og fin gave å få! :)

    SvarSlett
  3. Så kul :)

    Endelig fredag! YEAY!
    Jeg skal på bloggtreff på Ikea-tekstileriet og gleder meg stort.
    klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)