tirsdag 5. februar 2013

Roser og kos!

Ikke alltid det er like lett å få gjort noe fornuftig før man skal på senvakt... Butikkjobb er myyyye ståing, gåing bøying og strekking. Og i tillegg skal man alltid være like blid :)
...Og når man da har stor mage, vondt bekken og åreknuter herfra til H..... er det lett for å bli sittende i ro hele formiddagen!


Men i dag! I dag startet jeg dagen med å få nydelige blomster av mannen, og plutselig fikk jeg lyst til å gjøre det litt fint!


Så det ble husvasking, omdekorering og rundstykkebaking!


Og så reddet jeg en nydelig plankebit ut av vedkurven! Åh, man må bare elske den nydelige kontrasten av hvit og drivved. Nytt og gammelt! 


... Og til slutt, kunne jeg bare kose meg med bilder, blogging, ferske rundstykker og en kopp latte! 
Kan ikke bli bedre da <3 


1 kommentar:

  1. Heisann du.
    Så nydelige blomster du har fått av mannen. Koselig med slike gleder nå. Hvor langt er du på vei med babyen? Vesla har jo blitt så stor, tiden går så fort. Ja perfekte vinterdager kan gi meg enerig, tross kulden. (Mulig det er nordlenningen i meg som gjør det.) ;) Jeg håper at lykken snur seg og at tiden fremover blir lysere.
    Stor klem. ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)