torsdag 7. mars 2013

Glimt fra "ny" gangen og strikkeputer

Gangen vår har i alle år bestått av to deler med dør imellom. En "stadig under arbeid, men fult brukende" del, og et "nybygg som aldri ble ferdig" del.
De siste to ukene har det kommet både vegger, gulv, tak, lys, varme og lister i nybygget, og døren imellom er fjernet. Resultatet skal dere få se når alt er skrudd fast og verktøyet fjernet. 


I "stadig under arbeid gangen" (bildet) har det som dere ser enda ikke kommet lister, men den er nyinnredet, og det store fine karet over alle de flotte fiskeplassene her i området, har endelig kommet opp på veggen!

... ... ... 

Lenge har jeg tenkt på å strikke meg noen putetrekk, men med min tolmodighet med pinnene, så ble det aldri. Når jeg derimot ryddet igjennom alle skjerfene mine her om dagen, fant jeg en stoooor strikkehals, jeg aldri bruker.

Og siden jeg er litt bedre venn med symaskinen enn med strikkepinnene, ble det jammen meg strikkeputer likevel :) 


Jeg lagde innerputer av rosa stoff, og fikk hele to puter utav den stooooore strikkehalsen!

Gjennbruk er genialt :) 

1 kommentar:

  1. Koselig :) Og flotte puter! Så smart å sy om halsen :) Det er ekstra gøy når man finner på noe helt nytt med noe man har liggende :)

    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)