fredag 2. august 2013

Settekasse

For litt siden fikk jeg en nydelig settekasse av min kjære venn Veronica! Tror kanskje egentlig det er en gammel pilleskuff eller noe, for den har både håndtak og nr.


Tenkte at jeg ikke ville henge den på veggen, for da ville jo den fine fronten ikke være synlig, så etter litt frem og tilbake fant jeg ut at jeg kunne ha den liggende, og fylle den med lyslykter og andre fine ting!


Så slik ble det!


I favorittkroken i gangen passet den kjempegodt inn, og lysene ga herlig stemning!


*Stemning*


...Og enda mer stemning - med en aldri så liten poserende linselus :) 

2 kommentarer:

  1. Hei Karen! For en flott settekasse ;) Kjempestilig med tall og håndtak, lurt å bruke den slik du har gjort! Ble kjempekoselig! Takk for fine ord om både bord og puter ;) Bokstavene er klippet ut i stoff, så har jeg sydd rundt de for hånd,- siden symaskinen min er litt for enkel til å kunne sånne kunster ;) Gøy når man får til ting man ikke trodde man var særlig god på. Ønsker deg en flott dag! Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Et funn!! Og tenk så koselig til jul med enda flere lys, kongler osv..:-) Skjønner godt at du har travle dager, og at "ferie" må defineres på nytt! Men årene går så utrolig fort, så egentlig er det bare å prøve å nyte og henge med i svingene..
    klemmer♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)