onsdag 4. september 2013

Høststemning og en god bok

Selv om jeg, etter fem år i nord, har blitt veldig glad i sommerlyset og sol hele døgnet, er det også veldig deilig når høsten kommer, og kveldene begynner å bli mørke igjen...


Da blir jeg kreativ, vintørst og kommer i skikkelig koe-seg-modus


Deilig med stearinlys og noen timer for seg selv på kveldene


Noe godt i en kopp eller et glass


Og bare nyte alt som er vakkert


Og kanskje lese en god bok!?
Denne er iallfall å anbefale

*God høstkveld* 


5 kommentarer:

  1. Hei!

    så koselig innlegg og bilder!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ja det er koselig med høst, men skulle nok ønske meg sommer hele året uansett!
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg.
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Den boken er jeg tenkt på å lese og! Er et høstmenneske jeg, og koser meg når det stormer utenfor og stearinlysene er tent inne..Men utrolig deilige og varme dager her om dagen, helt greit det og!! God helg og klem♥

    SvarSlett
  4. Hei på deg :) for en herlig blogg du har...sittet her og kikket litt jeg, og digger stilen din <3 Mange fine bilder :) og du, takk for bokanbefaling, den ønsker jeg meg :) håper du får en fin helg med de du er gla i. klem din vei <3
    ps. legger meg til som følger her, jeg :)

    SvarSlett
  5. Så koselig å finne bloggen din, kom over den tilfeldig. Mange flotte bilder, og mye koselig å lese:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)