fredag 11. oktober 2013

Det er en tid i livet ...

... Hvor man er litt fraværende og rett og slett litt "off"!
Det er som om tiden går veldig fort og veldig sent på samme tid... Man aner ikke hvordan man skal formulere seg, og ingen forstår hva man sier...
Man går i sirkel, og husker aldri hva man skal... 
Rot ryddes litt i forbifarten, og klesvasken er stort sett alltid enten skitten eller våt, og glemt i vaskemaskinen. 
Middagen er frossen, eller svidd, og vi er ofte uten brød i flere dager, fordi jeg glemmer å bake...! 

Så, dere kan forstå at det å blogge ligger langt nede på listen over ting man burde få tid til... Og alt jeg har lyst til, utsettes stadig på ubestemt tid. 


... Men helg er helg uansett, og nå er det beina på bordet - 

1 kommentar:

  1. Jeg får stadige tilbakemeldinger fra mannen min om at jeg er litt fraværende og "off". Jeg skylder på lange dager med tre små og gjør som deg nå som det er helg: Legger beina på bordet. God helg til deg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)