mandag 16. januar 2012

Første dag

Ja, etter å ha gått hjemme i 14 mnd. har jeg i dag hatt min første dag i ny jobb! Og du kan tro det kjennes i kroppen etter å ha vært på beina i 11 timer! Men åh, så morro det er å få være med å starte opp ny butikk.
To dager til med styling og utpakking av varer, så skal vi åpne på torsdag... (Stedet er Notabene på Amfisenteret i Svolvær) ...Og vi har SÅ mye fint!

Nå er det bare en kopp te og en hjemmelaget muslibar, en bloggrunde og så rett i seng ...


*Natta*

7 kommentarer:

  1. Så spennende! Tenker det er både godt og slitsomt med nye utfordringer :)

    Tusen takk for supert bloggvennskap, fiiin lesing og koselige hilsener fra deg :) Jeg gleder meg til å følge med videre selv om bloggen endrer fokus :)

    Nyt gode dager i 2012

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så spennende med butikkåpning :o)
    Lykke til med jobbtilværelsen!

    SvarSlett
  3. Så deilig og sikkert rart på en å samme gang å begynne i jobb igjen. Tenk at den vesle prinsessen har blitt så stor allerede..... Må være moro å være med på oppstart av en butikk.
    Du.. Her i redet går det bra, formen er mye bedre, interiør dillingen har våknet igjen og jeg koser meg. Håper jo at jeg kommer til å blogge mye fremover nå. For jeg har savnet det og dere "bloggevenninnene" ;)

    Ha en strålende kveld, å du? Har du en oppskrift på en muslibaren, for den så spennende ut.

    Stor klem fra Fugledamen ;P

    SvarSlett
  4. Gruer meg litt til jeg skal begynne å jobbe igjen, heldigvis en liten stund til enda ;)
    På en måte er det jo litt godt å komme i gang også, og sikkert spennende med ny jobb også da!
    Ønsker deg en flott uke videre :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Spennanes med ny jobb da!
    Kan tenke mæi det va litt rart, men sikkert veldig godt også å komme igang med jobb etter permisjon:)
    Her skal æi nyte permisjonen min i ett år til:)
    Kos dæi i kveld
    klæm

    SvarSlett
  6. Hei hei!! :)

    Så koselig at du ble nysgjerrig og
    fant veien inn til meg.. Og takk for så
    fin kommentar, det varmer.

    Spennende med ny jobb, det er godt
    å starte opp når man har vært en stund
    borte. Man kjenner det på kroppen ja, det
    kan jeg tenke meg! :)

    Jeg var nettopp i Svolvær på besøk hos
    min bror og familien. Var på senteret og på
    en bokhandel, men husker ikke om det var den ;)
    Svolvær er det kjempefint!

    Stor klem
    :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny jobb! Notabene pleier ha mye fint ja, spennende og helt sikkert litt av en overgang. Jeg skal begynne å jobbe selv, men blir deltid til å begynne med, myk start...

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)