søndag 15. januar 2012

Livsstilsblogg...

Det har vært veldig stille på bloggen i det siste, og grunnen til det, er todelt;
For det første er pc'en min ødelagt, så for å blogge må jeg isolere meg på gjesterommet/roterommet for å bruke den trege stasjonære maskinen - og det er hverken veldig fristende eller særlig inspirerende.
For det andre har jeg rett og slett ikke nok interiør å blogge om.

Å ta del i interiørbloggverden har vært en fantastisk inspirerende tid. Jeg har lært masse, og jeg tror jeg har funnet stilen jeg trives med. Men til tross for at jeg kanskje er litt over gjennomsnittet interessert i hvordan ting ser ut rundt meg, er jeg langt ifra en interiørfreak. Det har jeg rett og slett hverken tid eller råd til!


Jeg trives med å blogge! Det er et brekk i hverdagen, et fristed, og en møteplass.
Det er et sted hvor familie å venner langt borte kan finne livstegn fra oss. Og det er et sted hvor man kan møte flotte mennesker som inspirerer, historier som berører og visdom som lar oss vokse.
Så jeg velger å bli, men denne gangen som en livsstilsblogger...


Jeg vil blogge om livet, fine bøker, strikketøy, mat, trening, mennesker og steder. Gode stunder, livsglede, realiteter, lærdom og oppvekst - ja, rett og slett alt som en omgir seg med i en helt vanlig hverdag. Og jeg håper å møte mange inspirerende mennesker på veien mot å bli en rutinert livsnyter!


*because I choose life*

5 kommentarer:

  1. Så koslig med hilsen på bloggen min! La meg til som følger hos deg, jeg! Ser ut som du har det ille fint også! Ha en fin fin søndag videre! Ann-Kristin

    SvarSlett
  2. Takk for kjempekoselig kommentar, og velkommen som følger, håper du vil trives:)
    Ja blogging er et fristed, føler det og slik !
    Boken du viser på bildet har jeg lest, kjempefin bok. Ha en kjempefin søndagskveld.
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hei Karen:) Er ikke noen durkdreven syerske selv, jeg. Har barwe sydd i et lite år... Men det du så var et skjærebrett og en stoffkutter. Et must for å kutte lapper, har eg funnet ut:) Kjøpt på Panduro.
    Ja, blogging er kos, og et hyggelig møtested! Vi blogges;-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  4. Så koselig blogg du har.
    Hyggelig med nye bekjentskaper.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Halloen Du.
    Nå er det lenge siden sist. Men måtte jo innom å se hva som er nytt hos deg ;)
    Jeg synes du skal blogge om det du har lyst til... Er ikke det hele poenget med bloggingen?
    Jeg dilter etter deg uansett hva su skriver om ;)

    Stor klem fra "Fugledama" ;P

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)