onsdag 27. juni 2012

Sommeridyll - innendørs

 Jammen lar sommeren vente på seg!!!
En dag innimellom glimter det til med sol og varme, men det er så langt i mellom de dagene at det må kalles godværsdager, snarere enn sommerdager.

 ... Og vi som skulle gjøre ferdig tilbygget og male huset - fikk nesten all planken på plass, ett strøk på en vinduskarm, og ett strøk på alle sprossene, før regnet og den kalde vinden vendte tilbake!!!


... Så da blir det mye innekos istede. (Dog det er ikke like koselig det når det er lyst hele døgnet)
Stearinlys, te, strikketøy, og fine bøker som de snille forlagene sender oss i leseeksemplarer - får likevel kveldene til å bli late...

*God LiksomSommer*

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for søte ord!

    Finfin sommeridyll du har fiksa inne då om ikkje anna:)

    Ha ein fin kveld!

    Klem M

    SvarSlett
  2. Så herlig bilder hos deg :)

    Sommeren kom og gikk brått gitt.

    Happy weekend
    -Maia

    SvarSlett
  3. Høres ut som dere koser dere, tross manel på sommervær...samme her, jeg prøver å ikke klage for mye,men...Leser mye jeg og, men det hadde vært enda bedre å lese ute i solen...!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Heisann! Har meg ei kaffepause og en sjelden bloggbesøk-runde! Tusen takk for koselig hilsen hos meg. I dag er det øsepøsevær - det har det vært siden fredag, nesten litt godt. Vi har faktisk hatt ganske så fint vær i noen uker, litt skiftende med sol og kalde vinder, men likevel ganske så mye snev av sommer. Det gjorde utrolig godt etter en lang, tung og grå vinter og vår. Vi fikk tørke opp litt, he-he :D

    Har som dere prosjekt med male hus ++++, satser på at det kommer mer go'vær om litt ;) Takket være regnet har jeg fått lest ferdig ei bok og tatt et godt raid på vaskerommet. Nå skal til og med huset få en ekstra omgang, det har vært forsømt. Sol = utedager for min del, klarer ikke å holde meg innendørs da :D

    Så kjekt at jeg kan være til inspirasjon med kluter og luer og slikt. Føler meg ganske så fersk, men bloggeverden er herlig med mye inspirasjon, tips og oppskrifter på det meste. Lykke til med lueprosjektet ditt! ;)

    Ha en fin søndag videre!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Joda, sommeren kommer i år den! Helt sikkert! Men ikke før midten av juli og august. Det er liksom da det er sommer her i nord. Selv om jeg glemmer det hvert år så er det bare slik det er. Hadde man vært effektiv hadde man jo fått gjort en masse innomhus når været er slik som nå, men jeg er skikkelig lat for tida. *ler*

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)