mandag 2. juli 2012

Detaljer fra nytt vaskerom


Ble så glad når jeg fant disse vaskepulverboksene hos den fantastiske Fru Soleng i Kabelvåg her om dagen! De passet perfekt inn på mitt nye fine vaskerom...  
Milo i glassflaske setter fin farge på tilværelsen! Og duftlys gir god stemning siden dette også fungerer som gjestetoalett... 


Før/etter bilde av hele rommet kommer senere...

Her er det skikkelig høst i dag, med styrtregn og vind. Både jeg og lille engelen er forkjøla, og har hjemmedag med tv kos, tegning og kakao ...

4 kommentarer:

  1. Åh så herlige detaljer :)
    Tøymykner på glass var en fiffig detalj! LIKER!

    Finfin tirsdag,
    her hos meg skinner solen!
    klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg ;)
    Ikke mye sommer her heller i dag, regn og grått. Kakao og kanelboller høres koselig ut, men nå vil vi jo helst ha sommer!!!
    Så flotte detaljer fra ditt nye vaskerom.
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag i morgen. La oss håpe på sol og varme og at dere snart er kvitt forkjølelsen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Åh, heldige deg som har vaskerom! Vi har vaskemaskin og tørketromel på badet, og det er pyton!

    Sender opp litt varme fra spania!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)