onsdag 28. november 2012

Kjære julenissen!

... I år har jeg vært ekstra snill, og tillater meg derfor å sende en ønskeliste ut i det store nettuniverset... Så er det jo noen som spør hva jeg ønsker meg, og jeg sier: Nei, jeg vet ikke. Men det gjør jeg jo! Er bare det at det er så komplisert å svare på slike spontane spørsmål.
... Og så er det jo noen da, (hvis navn ikke skal nevnes) som trenger en slik visuell ønskeliste ;)
...Så her kommer den...

Supersøte Mug-Tail kopper

Disse likeså supersøte lyslyktene fra Porsgrund


røffe, tøffe, grå pynteputer
 Stoooooor lyslykt

Deilig duft fra Hugo Boss

Lave Ilse Jacobsen støvler

Ny blender, med is-knus-funksjon

 UllUndertøy

Yogabukse

Treningsball (60cm.)


...Det var da ikke så ille...?
Så nå er det bare å feie pipa, sette frem kakemennene, og vente på julenissen :)

1 kommentar:

  1. Hei på dæi!
    SÅ mange fine ønsker du har. Håpe julenissen e innom bloggen din å sjekke litt,så kanskje nåkka av detta ligg under juletreet:)
    Ønske dæi en fin kveld.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)