torsdag 6. desember 2012

Litt julestemning ...

Forrige helg - når jeg faktisk hadde helg, ble det tid til å lage litt julestemning i heimen! Og det er jo litt kos da, med litt ekstra pynt og lys...

 Var så fornøyd med fjorårets adventskreasjon, at jeg bruker samme i år også.
Lang bilderamme som jeg har malt hvit, og strødd på dekorsand mens malingen var våt. 
Så har jeg surret en natursnor rundt hvert lys, og en liten klype som holder tallene på plass. 
Tallene har jeg skrevet på små firkanter i kartong.
... Og så fikk jeg til til å hekle meg to lyslykter, og de ble kjempefine! Gir et lekkert lys på drivvedhyllen min ... 

*Ha en herlig førjulstid*

2 kommentarer:

  1. Kjempefine stake! Og koselege lyslykter, har lenge tenkt å lage slike... snart!!!

    Ha ei fin jørjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei du.
    Så koselig adventsstake du hat laget, de fineste er de man lager selv. Kjempesøte de heklede lyktene. Flink du har vært. ;) Kjempe moro å hekle, ikke sant. :)
    Ha en fin kveld. Klem :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)