søndag 11. august 2013

Bortskjemt for en dag...

Ah, det er herlig med perfekte dager! Fint vær, snille barn, ballonger, blomster og gaver! I går ble jeg virkelig gjort stas på! 


"Lille Engelen" hadde bestemt at det skulle være både ballonger og prinsessefat når mamma hadde bursdag - Og bursdagsangen, som hun hadde øvd på fem dager i strekk, gikk nesten kontinuerlig hele dagen!  


Blomster og nydelig prinsessekort, med fine ord, som man trenger å høre i den travle hverdag <3 

...Og gaver... Overveldende gaver! :)


Fra mannen og "Lillebror"


Og fra min "Lille Engel"


Vi gikk tur langs den nydelige fjorden vår, spiste lunch og vasset i vannkanten.



 Tusen takk for en perfekt dag mine kjæreste kjære <3 


1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med dagen. Jeg skjønner at den var fantastisk. Utrolig heldig du var med de flotte gavene du fikk. Det er så koselig å bli satt litt ekstra stas på. ;)

    Ha en vidunderlig dag. ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)